WAT VIND JIJ VAN DE JEUGDGEZONDHEIDSZORG? DEEL JOUW MENING HIER
Afspraak maken
Overzicht
Hulp nodig?
Heb je een vraag?
Klik hier
Hulp nodig?
Sluit

    Vorige stap

    Dank voor uw vraag!

    We nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

    Sluit
    Vorige pagina
    Planner Bedrijfsbureau (32 uur p/w)

    Planner Bedrijfsbureau (32 uur p/w)

    Jeugdgezondheidszorg Kennemerland is een eigentijdse organisatie, die continue op zoek is naar mogelijkheden om te innoveren, in te spelen op actuele maatschappelijke ontwikkelingen en haar kwaliteit te verbeteren. Met 140 medewerkers in dienst en 16.000 kinderen in zorg zijn wij werkzaam in Midden- en Zuid-Kennemerland. Wij hebben momenteel ruimte voor een nieuwe collega.

    Jouw uitdaging

    • Je bent verantwoordelijk voor een efficiënte en klantgerichte planning van consultatiebureauzittingen en screeningen;
    • Je bent het eerste aanspreekpunt voor ouders/verzorgers als het gaat om het maken en wijzigen van afspraken. Voornamelijk in het Nederlands, maar soms ook in het Engels.
    • Medewerkers komen als eerste bij jou als het gaat over planningszaken. Hiertoe behoren het regelen van vervanging bij ziekte en vakantie, het signaleren van knelpunten met betrekking tot de planning en beschikbaarheid, en het doen van voorstellen ter verbetering;
    • Je verwerk en beheert cliëntgegevens, je controleert de urenregistratie, verwerkt ziekteregistratie en genereert managementinformatie;
    • Als team ben je verantwoordelijk voor de telefonische bereikbaarheid van de organisatie.

    Wat bieden wij 

    • Een moderne, digitale werkomgeving en een gedegen inwerkprogramma;
    • Wij zijn een ambitieuze organisatie die voorop loopt in ontwikkelingen;
    • Een salaris bedraagt tussen € 2.135,43 en € 2.937,68 bruto per maand bij een fulltime dienstverband (salarisschaal FWG 35);
    • Een goede reiskosten vergoeding;
    • Overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg.

    Wie zoeken wij

    • Je hebt een Mbo-opleiding op administratief gebied en beheerst MS Office en andere gangbare applicaties;
    • Je werkwijze is systematisch, zorgvuldig en proactieve wijze en onder tijdsdruk weet je de juiste prioriteiten te stellen.
    • Je bent zeer servicegericht ingesteld en opereert zelfverzekerd, assertief en tactvol.
    • Wij hebben een sterke voorkeur voor een collega met durf, teamgeest én gevoel voor humor
    • Ervaring als planner is een pré.

    Meer informatie
    Dan kun je contact opnemen met Annemiek Kropman, Manager JGZ, telefoonnr. 088-995 9591.

    Solliciteren?
    Is deze functie je op het lijf geschreven en voldoe je aan de eisen? Reageer dan vóór 18 juli 2022 via de knop ‘solliciteren’. Je komt vervolgens op een pagina van de ViVa! Zorgroep. Hier kun je je gegevens invullen en je CV met motivatiebrief uploaden.

    Solliciteren

    Vorige pagina